Reklamationregler

Reklamationsregler Regler for reklamationsbehandling.

Hvis du modtager en pakke hvor du kan konstatere at:

Emballagen ser ødelagt ud Pakken er om pakket med tape fra Dao

Du åbner pakken og konstatere at varen er i stykker

Sender du en mail til lisa@strikogstil.dk

hvor du: informere om ordrenummeret, navn og adresse, telefon. beskriver pakkens stand beskriver hvad der er gået i stykker vedhæfter billede dokumentation af både det der er i stykker og emballagen

Din reklamation behandles herefter.

Du bedes opbevarer varerne i den stand de er modtaget og i emballagen, da pakken kan blive indkaldt til videre reklamationsbehandling, samt vurdering af erstatning.

DU MÅ IKKE SMIDE NOGET UD, det fjerner muligheden for erstatning og du må ikke tage noget i brug

Du modtager kvittering for modtagelsen af reklamationen. Du modtager besked på hvorledes reklamationen vurderes og hvordan du skal forholde dig med de modtagne varer Vi forbeholder sig ret til at afvise reklamationen, hvis ovenstående ikke overholdes.